//
citești...
Ubuntu

Alegerea mea

Salutare!

Astazi am reusit sa am ceva timp liber si va voi spune de ce am ales Ubuntu. Numele sau african suna interesant. L-am auzit pentru prima data acum multi ani, prin 2006. la un amic de-al meu. Ma interesa atunci tot ce este Linux. Incepusem cu Mandriva. Arata bine, fapt ce m-a facut sa renunt la Windows pentru o perioada. Dar nu definitiv. Era vremea in care nu puteam rezista departe de jocuri. Ubuntu arata interesant si atractiv. Mi-a placut inca de la prima incercare. Nu sunt fanul pierderii noptilor in vederea configurarii sistemului de operare. Ma interesa sa mearga din prima, out of the box. Iar Ubuntu chiar asa era. Pur si simplu MERGEA! Ulterior am reusit sa ii deslusesc tainele, iar astazi rulez Ubuntu 13.04 cu ultimul kernel de Linux. Totusi, cunostintele mele in aceasta lume sunt limitate, fiind in continuare, un incepator.

Toate programele uzuale au corespondent in lumea Ubuntu. Si toate sunt free. Totul legal, fara batai de cap. De asemenea, anumite programe mi se par mai bune decat cele din Windows. Spre exemplu, Audacious este un player audio deosebit. Ruleaza orice si o face foarte bine. Calitatea sunetului este net superioara WinAmp-ului si chiar celei oferite de Aimp. Daca dorim altceva, Centrul Software Ubuntu se afla la un click distanta de numeroase alte aplicatii care asteapta a fi descarcate si incercate, existand aici o oarecare asemanare cu Google Play.

Exista numeroase ghiduri si bloguri care prezinta avantajele Ubuntu. Veti gasi acolo mai multe decat am prezentat eu mai sus. Puteti incerca acest sistem de operare….nu musca! Totusi…nu va asteptati sa fie o alta forma de Windows. E pur si simplu…altceva! Mai bun, mai stabil si, mai important, cu o alta filosofie in spate!

Spor la incercat!

PS. Era sa uit…Ubuntu nu are virusi.. Sau cel putin virusi de luat in seama! Totodata, in spatele sau se afla o comunitate puternica si entuziasta, unde puteti apela cu incredere cand intampinati probleme. Totusi, recomand sa studiati cu atentie singuri, in liniste. Nu cereti ajutor pentru orice mica problema!!!

Discuție

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Cracknel's Blog

linux pentru incepatori ca mine

MyStreet7

Un blog despre ceea ce ma pasioneaza.

Cristian Moldovan

un jurnal personal cu diverse subiecte

cristianls.ro

linux pentru incepatori ca mine

Suricata

Open Source IDS / IPS / NSM engine

projectz

Tech, Gadgets, Photography, Social Media and Poor Spelling

Cu si despre Ubuntu...

linux pentru incepatori ca mine

Proiect Romania

Punem la punct viitorul atunci cand nu ne ocupam de prezent.

Nisi Blog

linux pentru incepatori ca mine

jurnal de repatriat

(da, dar nu chiar acum)

