//
you're reading...
diverse

Cel mai bun browser…

Salutare!

Citeam zilele trecute un sondaj care arata ca pe Windows cel mai utilizat browser este Chrome, urmat de Firefox, Internet Explorer si Opera. Ma gandeam ca avansul luat de produsul celor de la Google se datoreaza vitezei sale, dar si reclamei sustinute, realizata de cei ce detin cel mai utilizat motor de cautare. E normal pana la urma ca Google Chrome sa ia fata celorlalti primind un asemenea sprijin. Cand eram pe Windows (pe vremea Xp-ului), utilizam Firefox care mi se parea foarte bun. Ulterior am apelat si la Opera, dar nu pentru mult timp. Intre timp am renuntat la Windows, fiind, asa cum am mai zis, utilizator de Ubuntu.

Revenind la articolul citit, ma intrebam care ar fi cel mai bun browser din lumea Linux. Evident ca fiecare dintre noi are propriile nevoi si poate gasi un produs interesant, iar altul nu. Asa ca, cel mai bun browser este acela care imi satisface nevoile. Totusi, nu putem remarca faptul ca si in lumea Linux, batalia se da intre Chrome si Firefox. Opera, care avea alta data un cuvant destul de greu, a ramas mult in urma, cel putin pe acest segment. Exista si alte solutii, extrem de multe, unele foarte interesante, altele mai putin. Cert este ca ai de unde alege, fiecare dintre noi putand opta pentru ceea ce ni se potriveste.

Eu folosesc de ceva timp Chromium. Imi place cum se misca si m-am invatat cu el. Recent am testat si alte solutii, dar deocamdata raman la acesta.

Voi ce solutii folositi? De ce?

Discuție

6 thoughts on “Cel mai bun browser…

  1. Chromium tot pe Ubuntu, fiindca functioneaza exact cum am nevoie eu :)

    Posted by Kulcsar Bela | 07/05/2013, 12:58
  2. Opera 15 o să fie rupătoare :D

    Posted by Oleg Burcă | 07/05/2013, 14:31
  3. Unde ai citit acest sondaj?

    Posted by Ruben | 07/05/2013, 15:22

Lasă un răspuns

linux pentru incepatori ca mine

MyStreet7

Pasiunea pentru IT.

Cristian Moldovan

un jurnal personal cu diverse subiecte

Suricata

Open Source IDS / IPS / NSM engine

projectz

Tech, Gadgets, Photography, Social Media and Poor Spelling

Cu si despre Ubuntu...

linux pentru incepatori ca mine

Proiect Romania

Punem la punct viitorul atunci cand nu ne ocupam de prezent.

Comments for Nisi Blog

linux pentru incepatori ca mine

jurnal de repatriat

(da, dar nu chiar acum)

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 32 other followers

